From:
Michael Edwards <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 8 Apr 2003 22:27:36 -0400
Salutes a omnes:

Io es felice audir que il ha effortios facer interlingua un lingua plus
usate in communication parlate e non solmente pro esser scrite.  Ancora, io
es surprendite que nos non ha un camera de "chat," in un sito como "yahoo
chat." On pote trovar facilemente multe cameras de chat in multe linguas
illac (e multe altere sitos). Io pensarea que multe de nos ha le abilitate
pro comunicar per iste medio (o ille es posible que io non sape ubi nos ha
iste typo de cosa jam?).

In omne caso, io appoia iste effortio e spera que io pote esser un adjuta.

Con respecto
Michael