From:
Ivan Cunha Mourão <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 12 Apr 1999 17:48:00 -0300
Gratias Kjell,

Ben que io non es propriemente mexican vostre observationes son valide pro
qualcunque pais latin.

"Apprende interlingua, le clave al vocabulario international. Tu decide
ipse, si tu vole usar lo solmente como un modello de explication del
vocabulario o si tu tanto ben vole usar lo como un medio de communication
international".

Vostre assertion es troppo bon. Io trova que interlingua adjuta le
apprentissage de alteres lingua proque illo disbloca nostre cerebros pro
antique parolas que habita nostre subconsciente.

"Interlingua, le lingua que on parla con le anima"

Ivan Mourão