From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 28 Dec 2002 21:52:29 +0100
Mario Malaguti wrote:

> Scribe Kjell Rehnstrom:

> 8.90 SEK, ma le euro costa c:a 9.15 SEK.
> >

> e, uno del sud pensa: illes, le svedeses, pareva esser le prime qui vadera a
> un referendum reguardo le adhesion, o minus, a Eurolandia. Vole vider tu que
> illes adherera al area del dollar?!
> Iste Euro, nostre delicia e pena.
> Le mesme pensator del sud qui face fornimento de carburante: tu vide, quasi
> 5 Euro in plus de alcun dies! Pro mi bon fortuna que io non es in Svedia!
>
> Mario, qui ha resolvite le problema: io ha vendite mi vetule automobile!

De accordo! Le servicio meteorologic diceva hodie que il facera
remarcabilemente frigido in le septimana proxime in tote Svedia! On augura
circa ? 20 grados in le noctes! E nunc io vive del sperantia que jam le prime
februario le die essera 8 horas longe!

Il ha un canto svedese:
Io senti nostalgia
al Italia terra bel
ubi le orangias brilla
com' stellas in le cel'

Hmm, io non devenira poeta, ma alque in iste stilo...

Quanto al appertiner al zona del dollar USA: on faceva un sondage de opinion
(un demoscopio) ante alcun annos secundo le qual un grande percentage del
population svedese voleva adherer al Statos Unite!

Quanto al referendum il essera interessante vider como illo cade. Le partitos
no es multo active. Quasi tote le elite politic vole adherer al Eurolandia ma
evidente le resto del population non es in fase con le elite!

Kjell R