From:
jasef harb <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 29 Mar 2006 05:59:11 -0800
Un parve vipera esseva plorante, post arriva lor patre, e le dice :
  - Filia per que tu plora ?
  e le filia responde :
  *Il es ver que nos habe multe veneno…
  E le patre replica :
  -si pro que ?
  * proque io justo nunc veni de morder me le lingua L

Un infante le dice a su matre al hora del repasto:
*Mama, mama, jecta me le suppa in le platto.
    -No se dice jecta me, se dice servi me, dice le matre.
*Mama, mama jecta me plus ris.
-le matre replica
  que on non dice jecta me, se dice sirvi me.

  In le vespere arriva le infante alarmate e le dice a su matre :
  *Mama, mama, ¡Mi parve fratre se serviva per le fenestra.!

  ¿Per ubi tu sorti si tu va in avion e iste explode ?
  -evidente, per le novas.

  A un commercio arriva un seniora multo fede e le dice a un parve infante que laborava in le negotio.
  - Per favor dona me un scopa.
  * Le infante replica :
  io le inveloppa le scopa o vos se vadera montate illo ?

  Un senior incontrava un lampa magic e le genio del lampa le concedeva un desiro.
Tunc le senior le demandava eriger un ponte que transversara le Atlantico et unira Chile con Europa.
*Le genio del lampa diceva que illo esseva satis difficile de attinger.
-Le senior, ingitur, demandava sagessa pro poter comprender le feminas.
  Facie a iste demanda, tunc le genio le diceva :
  *Alora amico dice me de quanto via tu amarea tu ponte !!!

  « vulgar »

  Le cuniculo e le urso esseva defecante insimul, intertanto illos parlava agradabilemente,
  Subito le Urso questiona al cuniculo.
  -Cuniculitto, a tu te molesta immerdar te le pilos ?
  *Non replicava le coniculitto
  Assi presto, le Urso sasi le cuniculo e se netta le culo con ille. :/

New Yahoo! Messenger with Voice. Call regular phones from your PC and save big.

--
Pro disabonar te: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html