From:
"Jimenez, Arturo" <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 3 Mar 1999 09:08:11 -0600
Pro nos qui habita in le Statos Unite, e altere paises, forsan un maniera de
poter inviar moneta pro pagar le libros in interlingua sia con un
"International Money Order in dollares" del bureau de posta.

Amazon.com e Barnsandnoble.com forsan ha le libros, ma non e sicuro. Illes
mesme dice que forsan non los ha in stock, e que illes debera ordinarlos. Io
ha ordinate duo libros a illes, e illes non sape si illes potera inviarlos a
me. Io los ha ordinate ante due septimanas, e io non ha ancora recipite
null.