From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 11 Aug 1998 14:46:21 -0400
Tu scribeva...
>A Jay Bowks io demandara assistentia pro apprender a esser allegre.
>E pro hodie io ha facite mi exercitio in interlingua.
>Amicalmente,
>Mario Malaguti

E io pro mi parte, car Mario, te regratia tu explication,
ma io observa que tu stylo es multissimemente plus
profunde e intellectual quam le mie... e io spera e
te preca patientia con me quando io te demanda
explicationes, mi amico. Tunc, nos allegra nos ambe
e alsi alteres al lista in un gaudimento de comprension.
Con le vista placente e le comprendimento clar :-)
Alcun die io spera vider vos omne, si Deo vole,
facie a facie, e comprender vostre parolas al audir
los dicte. Iste methodo electronic de messages non
ha le mesme fortia human del presentia personal e
in su characteres typographic non expressa (exprime)
ben le gaudimento de poter facer contacto con vos
e poter corresponder nos!

Allegra, sicer e amicalmente,
Jay B.