From:
Date:
Tue, 18 May 2004 06:29:58 +0200
2004-05-18 kl. 02.01 skrev Peter Kleiweg inter altere:

> (Texto delite per Kjell R)
>
> Antea, le Usenet esseva le medio de discussiones. Con le insurgito del
> WWW, e le multitude de foros nove, Usenet es devenite minus importante.
> Discussiones deveniva fragmentate de plus in plus, isolate. Le blog,
> usante le rss, es un medio de reintegrar le discussiones, tirar lo ex
> isolation, isto tempo al WWW, ma non limitate o ligate a un foro
> particular.

Le risco sembla esser que per le RSS e altere medios on proba jectar
textos sur personas qui ha claudite se del textos del UseNet. In mi
comprension, si le textos a UseNet es sufficientemente interessante on
usara iste fonte. Qual interesses sta post le "minusinteressamento" de
UseNet. Un pote esser le abuso de UseNet pro varie sortas de spam e le
recoltar de adresses pro inclusion in spamprogrammas. Qui dice que lo
mesme non va occurrer con rss "quando le tempore es matur"?

Kjell R