From:
Emerson S Costa <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 26 Nov 2004 16:22:29 -0300
Josu Lavin <[log in to unmask]> scribeva:
>In le WIKTIONARIO (Interlingua-QualcunqueLingua)
>le entratas poterea esser assi:
>
>1)
>philosophia nomine philosophy es: filosofía fr:
>philosophie it: filosofia pt: filosofia
>
>o assi:
>
>2)
>philosophia nomine philosophy
>philosophia es: filosofía
>philosophia fr: philosophie
>philosophia it: filosofia
>philosophia pt: filosofia
>
>Iste secunda forma serea plus facile pro me,
>minus laboriose.
>
>Ma io vole vostre sincere opinion.

Io sincermente recommenda que uno non guasta troppo de tempore in
*organizar* iste listas de parolas. Illos pote servir como un maniera
rapide de inserer contento in le sito de Wiktionary, mais in vice de
organizar los insimul, le labor plus appropriate, e que merita le expensa
de tempore, es transferer cata parola a su pagina proprie.

Ensjo.