From:
Date:
Mon, 24 Sep 2001 09:02:22 +0200
>Io mesme initialmente non amava le latino, al schola. Mais si tu lo
>stude in relation a tu lingua actual (o a tu dialecto), e sin esser
>opprimite per un professor qui te dice qual cosas tu debe leger e
>traducer, io non dubita que tu va amar iste lingua. Si illo non esseva
>sic complexe, io lo apprenderea e lo usarea cata die.

Qual thema! Fascinante securmente, forsan non practic pro su uso quotidian.

>Interlingua es un del evolutiones del latin, e ille message que io
>scribeva e que tu non appreciava rememorava simplicemente ille relation.

Vide Mardy, mesmo tu non comprendeva le senso de mi message: tu pote scriber
poco, longe, illo que tu vole, totevia tu, alteres, pone attention al
objecto del message original e, si le thema non es plus illo original, ben!
cambia lo!
Vide tu como il serea simplice practicar le comprension? In iste practica
non servi le latino. Un bon exercitio es ascoltar, ascoltar, ascoltar,
parlar.

>Illo non era un message longe, qual molestia pote illo haber provocate a
>te?
>Io mesme non lege omne le messages de iste lista, mais io non pete
>alicuno ut uno scribe poco...

Bravo! Totevia non renunciar jammais a manifestar tu modo de intender le
realitate.
Io debe dicer te: tu non me provocava molestia de sorta, tu ha simplicemente
comprendite nihil del significato de mi message.
Alora como debe nos conjugar libertate de expression e comprension?
Belle thema anque isto!

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp