From:
Date:
Thu, 19 Feb 2004 16:31:51 +0100
Paul LeCorde wrote:

> Nove Station Televisori del Governamento Statounitese
> Tira Criticas de Paises Arabe.
>
> CAIRO, Egypt - Mesmo ante su prime emission, un station
> televisori, financiate per le governamento statounitese e
> dirigite a telespectatores arabe, tira criticas in le
> Oriente Medie como un essayo american de destrue valores
> islamic e face le lavage del cerebro al juvenes. Presidente
> Bush ha promittite que le station de novas, le qual augmentara
> su programmation a 24 horas per die intra un mense "penetrara
> le propaganda odiose que plena le undas aeree in le mundo
> [...]

Durante multe annos ego auscultava le programmas del Voce de America in
russo e polonese e anque le station Europa Libere in polonese (in facto
ego apprendeva multe de mi polonese per iste station :-) - il habeva un
lacuna in le propagation del undas curte que rendeva le station multo
audibile justo in Uppsala, ubi ego habita.

Il es obvie que le programmas contineva propaganda, in le mesme maniera
que le radio polonese dirigeva emissiones a Svedia in svedese. Pro
information, diceva le poloneses, pro propaganda, diceva multe personas
in Svedia, ma honestemente, le programmas in svedese dava le pictura
official de Polonia pro le auscultatores svedese assi como le stationes
arabe, como anque Radio Saba (o forsan Sab'a) dara le pictura official
del Statos Unite.

Nota anque que multe paises arabe ha programmas in anglese pro un
audientia international. Ego ha audite Cairo, Radio Dubai, Tehran, e
Libya, transmittente in linguas que ego comprende. Como il es al
presente con iste stationes ego non sape, viste que mi radio a undas
curte non plus functiona, e ego ha substituite iste auscultationes per
le internet.

Amicalmente

Kjell R