From:
Steinar Midtskogen <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 5 Jan 1998 10:38:22 +0100

> Stan, isto es justo como nostre situation meteorologic nunc. Il pluve e le
> temperatura se cambia ab 1 grado a 4 durante le tote dia, e lumine il ha
> solo un poco - pro le nubes. Quanquam nos non ha tenebras hibernal como
> Steinar a Svalbard, ille lumine diurnal que se produce sub le nubes
> grisissime es un burla, un derision. Ci on debe esser capabile natar, non
> skiar!

E in Oslo, per le ultime septimana le temperatura era 1 o 2 grados, e
il ha pluvite omne die, nivate supra 300m; proxime le mar plure locos
non ha nive e sur le collinas del urbe il ha 50cm.  Lugubre tempore.

Ergo io es in Oslo, ma io nunc plana de nove returnar a Svalbard :)
Iste septimana io pote ordinar billetes de aeroplane del medie precio
si io face le viage ante 17e feb.  Io non plana un expedition al polo
norte, ma breve excursiones durante un septimana (circa); io ha emite
equipamento nove photographic, io vole lo usar - ubi le luce (o le
absentia de qual) e colores son magnific durante le nocte polar!  Io
care cameradas de viage (proque time omne tenebras e frigido?); si vos
tene le tempore, scribe a me e va con me!

Arcticmente,

--
Steinar