From:
Date:
Sat, 8 Jul 2000 19:46:16 +0200
Robert Eaglestone wrote:

> Pardono, isto es mi prime message in Interlingua.
> Credo que iste linguage es stupende.  Per favor,
> corrige iste message patientemente.
>
> Io sapo la parve de espaniol.
>
> Me parece que la vita human es quanto sacrate
> possibile en iste seculo.

Excelente. Essente tu prime message io crede que tu
scribe multo ben. Continua le bon labor! Tu crede
que le lingua es stupende. Io anque. Tu sape un poco
de Espaniol. Mi cognoscentia de espaniol es anque
multo passive.

Il te sembla que le vita human es le maximo
possibile sacre in iste seculo.

Forsan tu vole un optativo o un imperativo: que le
vita human debe esser le maximo sacre in nostre
seculo o que le vita sia le maximo possibile sacre
in nostre seculo.

Mi proprie opinion es, que le vita human in le 20-e
seculo ha essite un multo basse valor. Ma io es de
accordo que nos debe laborar pro un respecto al vita
human.

Amicalmente