From:
Date:
Mon, 21 Jun 2004 08:21:59 +0200
Secundo le svedese version de Mac World il es in le processo de
travalio un version Mac X de Skype, le programma pro telefonia de
computator a computator. Le programma pro le PC:s es gratuite, ma le
servicio si on vole contactar un telefono in le rete fixe o mobile, on
debe naturalmente pagar.

Le developpatores de Skype es basate in Uppsala e le mesmes qui ha
developpate le programma pro divider files KaZaa. On signala un version
Beta, ma le sol assertation que ego ha trovate, cercante le rete es que
"Illo es in le processo de travalio". Qui vivera, videra!

Kjell R