From:
Marteno Lavalea <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 7 Dec 1997 11:54:57 PST
Car amicos,

Io videva le texto e jam scribeva al presidente del Union Mundial pro
Interlingua in re le frequente descriptiones de esperanto (on poterea
creder que il se tracta de un sito in re esperanto!) in le sito del tela
transterrestre www.interlingua.com

Illo mentiona per exemplo sur le pagina introductori in un texto
parlate:
>Le plus cognite
>es Esperanto (1887) con 50.000
>personas organisate. In su vocabulario,
>in principio romanic, se trova un mixtura
>de parolas german, anglese e russo,
>e le 100 parolas le plus frequente es artificial
>e Esperanto non es legibile mesmo
>a polyglottos sin studio. Inter 100.000
>e 200.000 solmente comprende
>un texto in Esperanto.
Io le diceva in un littera electronic que pro mentionar esperanto in un
pagina dedicate a interlingua, illo debeva esser satis forte.

Io non recipeva usque nunc ulle responsa.  Forsan le littera dirigite a
[log in to unmask] se perdeva in via.

Ric Berger esseva multo caute al criticas contra esperanto.  Ille lo
sapeva al minus, lo que io non pote esser certe del autor de iste texto
"Is Esperanto Really So Easy?"   Ille lo criticava sed nunquam in un
modo talmente mentitori.  Iste texto mentiona que le tertie del parolas
in esperanto es inventate.  Leger un dictionario in esperanto con le
lista de parolas suffice pro probar le contrario.  Mesmo Kjell pote
confirmar mi assertion.  Le problema pro le immediate comprension de
esperanto jace in su derivation.  Le parolas e le affixos ipse son a 90%
de origine natural.

Isto es le rubrica de un del textos que on pote leger sur le pagina =
domestic de interlingua. Io es del opinion que on debe ejectar lo de =
nostre pagina domestic, de nostre logo retinal. =

Rationes: Le homines qui jam sape esperanto e pensa que illo es un bon =
cosa solo essera fortificate in su opiniones contra interlingua. =

Le personas qui non sape le lingua ha nulle possibilitate judicar le =
question exiente ex iste description. =

Esperanto es un bon lingua secundo su premissos. Lo que a mi aviso pone
=
interlingua in le prime loco es su similitate al plus significante
linguas =
occidental, los que nos nolens volens debe apprender ancora hodie e un =
longe tempore in le futuro. Io pensa que il es multo indigne que nos ha
un =
tal texto in le pagina domestic. Illo es probabilemente ante toto =
contraproductive. =

Omnes insimul: Un duo tres:
Ejecta le texto! Ejecta le texto!

E pro haber plus de ponderositate al cosa nos dice:
Fiat nunc!

Kjell R.
 =