From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 12 Mar 2009 10:47:18 +0000
Car amico Leonardo,

Vole ben non esser me triste!

Io es incapace de pensar e in Romanica e in Interlingua. Dunque io ha debite eliger un del duo, e como tu ben sape io solmente usa Interlingua.

Mi lingua materne e paterne es le espaniol, ma io non usa iste lingua pro pensar. Io quasi nunquam usa iste belle lingua pro mesmo pro parlar, proque con mi femina, filios, alumnos e amicos io sole parlar sempre in basco.

Io ha usate le lingua basc durante 25 annos (forsan plus) como unic instrumento de pensamento, debite a que io era nationalista basc. Io apprendeva basco con 15 annos. Io necessitava quasi duo annos pro comenciar a pensar e soniar in iste lingua.

Ma io ora essaya a pensar, soniar e vider le mundo circumferente in interlingua. Mesmo quando io es sol in le banio facente mi necessitates io pensa (e/o parla con me ipse) in interlingua.

Romanica es usate per alicun amicos in le googlegruppo del Academia pro Interlingua:

http://groups.google.com/group/academiaprointerlingua

ubi on pote scriber in qualcunque lingua del planeta Terra.

Nemo prohibe in le sitos de interlingua le uso de formas como AQUI /a-kwi/ o AQUELLE /a-kwel-le/.

Io personalmente usa le forma HIC e le forma CI in le chat de interlingua del Academia in un sol expression: A REVIDER CI!

Io te invita a apprender interlingua, o si tu prefere Romanica, e a usar lo in nostre sito:

http://groups.google.com/group/academiaprointerlingua

ubi tu pote scriber mesmo in portugese.

Il es regrettabile o lamentabile que le gentes angloromanic non studia plus le lingua international. Forsan Ingvar ha ration quando dice que le angloromanicos in general forsan nunquam va studiar interlingua.

Salutationes cordial

Josu Lavin

> Tristemente, pelas coisas que estão acontecendo neste site de chat,
>
> Leonardo Ramalho,
> R. Oswaldo Bastos De Souza, #275,
> Jardim Camburi.,
> Vitória Do Espírito Santo,
> Brasil, ES 29090~450

Descubre todas las formas en que puedes estar en contacto con amigos y familiares.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/default.aspx