From:
Date:
Sun, 27 Apr 2003 20:23:51 +0200
Harleigh Kyson Jr. wrote:

>Il me pare que il non ha multo shiitas qui appoia le
>idea de "non interferer se in le politica".  Le
>musulmanes in general prefere installar le sharia si
>illes pote.  Io crede que le presentia de omne le
>musulmanes in le Union Europee es un grande periculo
>pro su societate secular.

Solo si on cerca ubique conspirationes. Il ha partitos in le
Europarlamento qui vole scriber clausulas de "Deo" in le futur,
eventual, constitution del EU. Sperabilemente plus sage politicos
stoppara un tal stupiditate. Le societate debe naturalmente esser
secular. Lo que le humanso face in lor tempore libere e in lor casa es
lor cosa.

> [...]
>les respecta)  Io sape que il ha multe christianos
>tolerante, ma io non pote respectar lor theologia
>proque io non pote respectar ulle tipo de
>superstition.
>
>Nos ha un numero assatis reducite de musulmanes in le
>Statos Unite.  Usque nunc, proque illes non ha multe
>potentia politic, illes se ha portate ben.  Ma si, que
>nos dice, 20% de nostre population esseva musulman,
>nos haberea grandissime problemas social.  (In
>anglese:  "If twenty percent of our population were
>Muslim, we'd be in some really deep shit!")  (hk)

In principio solo si on se concentra in le religion in loco de emphasar
le secularitate del societate, si.

Plure de mi vicinos ci es musulmanes qui vive, como io pote vider un
vita satis secular, plus o minus como le resto del svedeses. Le sol que
io, como simple cive, pote facer es demonstrar le avantages de un
attitude secular.

Como un religion islam nunquam habeva le battalia con le illuminamento
del 18-e seculo in Europa o le antepassante reformation. Le musulmanes
qui nunc se trova in le occidente debe trovar un maniera adaptar se al
societate occidental. Iste adaptation se face differentemente de varie
nationes. De alcun paises le musulmanes es quasi secular e de altere
paises illes es multo "moscheic", "religiose".

>Io crede que il esserea un idea excellente divider
>Iraq in tres paises, le parte le plus sur pro le
>shiitas, le parte le plus norte pro le kurdos, e le
>parte medie pro le sunnis.  (hk)
>

>Isto esserea simplemente un altere imperio musulman.
>

>Il me pare ben possibile que Iraq ha ambitiones pro
>establir un tal imperio, que causara inter iste pais
>un conflicto simile a illo inter le romanos e le
>cartaginenses.  (hk)

Il sembla que tote le mundo vole un integre Irak con autodetermination
pro le provincias nord, assi que le turcos non va creder que le kurdos
vole crear un independente pais que pote attraher le kurdos al altere
latere del frontiera, in Turchia, se comprende!

>in

>comenciar un altere guerra contra Syria de maniera que
>ille potera mantener que il essera troppo periculose
>cambiar presidentes durante un tal guerra nove. (hk,
>scribite heri)

>Un altere cosa:  Nina Simone moriva in Francia.  Como
>James Baldwan ante illa, illa vadeva a Francia pro
>escappar le racismo de iste pais.  Iste nunc es (e
>sempre ha essite) un grandissime problema social in le
>Statos Unitos.

Nostre radio national parlava del morte de Nina Simone, un fantastic
artista.