From:
Date:
Fri, 24 Nov 2000 02:22:47 +0100
Pawel Wimmer ha scribite:

>Nove numeros, un poco estranie!
># of downloads: 12249  |  # of subscribes: 17669

Vermente un poco estranie, io es de accordo.
Io time un cosa. In le pagina de 'interlingua.com' pro un longe tempore, si
io faceva le function de ajorna le pagina, io augmentava de un vice le
numero del visitatores. Assi io poteva esser in le pagina, facer dece vices
le function de ajornamento e, in iste simple modo, contribuer a elevar de
dece visitatores le numero del contator.
Isto ora non es plus possibile, finalmente!
Ma le sito ha habite incremento anque con iste simple incongruentia del
programma que contava le vices de accesso, ma in realitate contava le vices
de ajornamento del pagina.
Con Babylon io non pote dicer que le situation sia imperfecte e que le
numeros pote incrementar se pro motivos diverse del function de subscriber
exprimite per un voluntate expresse de parte de un utilisator. Funtion que
es possibile e disponibile.
Totevia le incrementos haberea del stupefaciente.
O forsan le incrementos depende de un function que le programma ancora non
sape ben governar.
Io usa Babylon in linea como mi actual melior corrector de texto (quando io
vide ben le monitor e isto non es sempre!  e quando io non me confunde con
le italiano) e io accede al glossarios plures vices e quasi omne die. Isto
poterea influer?
Vos dicera: ma que vade a pensar Mario?
Io ha practicate le informatica in iste ultime dece-cinque annos in maniera
intensive e io ha apprendite de diffider e de meraviliar me plus de nihil.
In informatica toto es possibile, 'anque' un dato correcte.
Le phantasia de illes qui programma le methodos pro obtener de resultatos
es sin limites.
In plus un programmator non garanti jammais le resultatos jam testate le
vices precedente.
Si ille jura, vos reface le test ab initio un alter vice!
Io non vole ager cruelmente in un plaga que es ancora aperte, ma le
scrutinio del resultatos del electiones in America, nos consiliarea a esser
prudente a valutar de datos sin spririto critic.
Le facto que le function sia simple: 'qual candidato ha essite votate', non
garanti un certitude si toto es committite a un controllo automatic que non
sia, a su vice, fructo de un inattaccabile test.
Mesme illo del votante qui non face ben su expression de voto.
Vos pensa que flores de programmatores non laborava in iste projecto?
E perque le insecuritate de iste dies? Non tote le votantes sape facer su
foraminetto!
Ma isto le considerava le programmatores?
Le facto es simple e pro iste motivo il pote esser un complication
impensabile pro un programmator.

Re le conto de nostre interesse, illo del subscriptores del glossario de
Babylon, io attenderea un poco. Le datos son un poco insolite.

Mario Malaguti