From:
Date:
Mon, 12 Nov 2001 04:14:25 +0100
Scribeva Ado Hall <[log in to unmask]>

>Car amicos
>
>Io ha justo telecargate nove corregite versiones del paginas del sito
>'Grammar of Interlingua' al servitor.
>
>Bent me habeva inviate, multo amabilemente, un lista de errores que restava
>post mi initial correction de sito. Multe gratias pro tu work labor
>minutiose Bent.
>
>Io ha etiam reimplaciate le fichier 'zip' que contine omne documentos del
>sito.
>
>cordialmente
>Edo
>
>Ecce le lista de correctiones:

Securmente vos duo ha facite un labor de gruppo pro interlingua que
constitue un exemplo de illo que on poterea facer, sin haste sed con
constantia, in favor del idea interlingua.
Mi congratulationes e gratias.
Ni io oblida que le labor initial era proponite per Jay Bowks.

Si io pote suggerer un solution io recommenda de non oblidar jammais le
indication del adresse web quando vos indica iste paginas. Non pensar que
illo sia comocunque jam note, e al contrario indica lo sempre.
Ancora gratias e ciao,

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp