From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 18 Dec 2000 20:43:32 -0500
Car Piet e altere amicos,
Io offere mi condolentias sincer a omne nostre
amicos que cognosceva Sr. Delnoy. Le passar de
un amico in morte es multo traumatisante, jam
un septimana retro iste dominica io perdiva un
amico multo car a me, a causa de un attacco
de corde. Le scripturas nos dice que il habera
un ressurrection per le manos del Christo Rege
in un paradiso millenial.

Sincermente,
Jay B.

Piet Cleij ad [log in to unmask] ha scripte in 2000/12/18 5:43 AM: