From:
Date:
Mon, 31 May 1999 15:22:25 +0200
Car Maurizio,

mailto:[log in to unmask]

in le lista de Roma pro Interlingua tu scribe "Voglio imparar interlingua.
Come
faccio?" (Io volerea apprender Interlingua. Como pote io facer lo?)
Io te introduce in duo listas de Interlingua, vide in le destinatarios de iste
message.
Visita le sito official del UMI, le Union Mundial pro Interlingua al adresse
http://www.interlingua.com ubi tu potera facer te un idea; visita le ligamines
(links) que ibi tu trovara numerose e in particular illo del periodico
international Panorama.
In su ultime numero illo scribe:
"Italianos positive a interlingua.
"Interlingua es un proposition concrete e realistic. [...] In interlingua
il ha
spatio pro le alternativa." Isto es duo del commentarios multo positive de un
foro in Internet, "I Forum di Gnomiz". In tres paginas A4 se describe
interlingua e su grande functionalitate como international lingua auxiliar.
Anque le historia de interlingua es presentate. Visita le sito ad adresse
http://194.184.41.120/forum/forum39.htm."
Si tu vole, visita etiam le adresses hic subtus, ma io es ancora un novicio.
Plus in avante, quando tu habera tu idea re (su) Interlingua, io sera sempre a
tu disposition, si tu non habera ancora trovate como tu pote arrangiar te.
Isto
es le methodo de illes qui apprende iste lingua semplicissime e international.

Ciao,

mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.affresco.com
http://millennium.fortunecity.com/zebedee/682