From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sun, 7 May 2000 07:03:50 +0200
Edo Neilson wrote:

> Stan:

> Io es de accordo, absolutamente. De facto io ipse non haberea potite
> exprimer lo melio. (:-)
>
> Io ha notate etiam que a vices Allan ha citate exemplos angleses pro
> supportar su formation de 'telagator'. Tamen le etymologia popular, le qual
> produce terminos como 'workaholic' ex 'work' e 'alcoholic', non se applica
> in Interlingua. In Interlingua nos ha principios clar le quales prescribe le
> uso de morphemas (o themas) complete. Ergo, '-aholic' e '-(a)gator' non es
> [...]

Ah, tu pensa de un _vacchero_!
Personalmente ego naviga le rete. Ego me senti como un astro/cosmonauta qui
side in su cabina de pilota et conduce le nave retinal ;-)

Quanto al etymologia popular que crea _worcaholic_ on poterea formar
_travaliomano_ o forsan mesmo _travalioholico_ con le mesme hasardose composito
como le parola anglese.

Laboroholico? Hmm, forsan isto era doctor Jekyll o senior Hyde.

Ergomano es naturalmente un elegante formation. On dice "multe gratias" et
accepta.