Date:
Sun, 30 Mar 1997 23:09:06 +2HRS
Salute Omnes,

Kjell scribeva:

> Salute David,
> Esque tu permitte me citar tu experientia in le gruppos de notitias o
> newsgroups? Il simplemente formidabile. Io (io prefere le forma _ego_ ma le
> majoritate scribe _io_) nota in infra le le parolas correcte in alcun
> causas. Pedagogicamente ego rade le formas non correcte:

Certe, vos pote citarlo con placer.

Gratias pro vostre adjuta con le vocabulos que io non cognosceva.

Io esseva anque surprendite si facile que il me esseva a scriber ille
message, sed io debe confessar que io faceva parte del pensar in
Francese, que lo faceva plus facile que lo facer in Anglese.
Normalmente, io apprenda un lingua per examinar su syntaxe. Il me
pare que illo es un methodo succedite.

Amicalmente