From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 4 May 2001 20:36:58 +0200
"Zamprogno, Emerson Ricardo" wrote:

> (...)

>     Io non sape como vos imagina le composition ethnic de Brasil,
> ma, per exemplo, in mi classe in le facultate (informatica) il haveva
> 10% de "japoneses" brasilian, 90% de blancos brasilian e 0% de nigres
> (tamen 50% del population es composte de nigres e mesticios!) plus 3
> estranieros sudamerican.
>         In mi caso particular:
>
> Ego (brasilian)
> |
> +----- patre = granpatre (italian) + granmatre (portugese)
> |
> \----- matre = granpatre (italian) + granmatre (german+espaniol)

> [...]

Ego sapeva del facto que il ha un numero de habitantes de provenientia
japonese in Brasil. Si ego me non equivoca Ensjo scribeva de isto alcun
vice. Ma lo que me vermente stupefaceva es que il ha tante persoans qui ha
immigrate a Japon que il ha lor proprie jornales etc. Le url que ego
presentava habeva multo interessante informationes.

Que il vive multo koreanos in Japonia, que il anque ha un numero de
personas del occidente ego etiam sapeva. Ego cognosceva antea un americana
qui in varie periodos ha habite in Japonia, illa parla le japonese etc. ma
ego non sapeva que le elemento sudamerican era tanto forte (mesmo si in le
totalitate un gutta del mar).

Cellus