From:
Date:
Thu, 20 Aug 1998 19:18:14 +0000
Salute Kjell R, tu te ha demonstrate un amico. Io habeva notate de haber
confundite un substantivo con un adverbio e me habeva preparate a tu
reaction. Iste vice Kjell me devora, me lacera, io merita su furiose
reaction. E in vice, miraculo! Mi sancto protector ha facite le miraculo.
Io es san e salve. Iste es meraviliose.
Io es meraviliate. Kjell se ha comportate in modo meraviliose, in modo
splendide.
In un caso io poterea scriber: Il es un miraculo de gratia. O, le miraculos
del technica de hodie. In expressiones de iste tipo le vocabulo miraculo
exprime inusual meravilia (pro le gratia), o consideration pro le techica
moderne.
In le italiano moderne "meraviglioso" e "miracolo" non ha affinitate.
On pote dicer: un spectaculo meraviliose; un meraviliose creatura; un
femina meraviliose; le meraviliose in le poemas de Omero; cata uno con
meraviliose coardia se negava (se celava).
On pote dicer: con iste mancantia de utensiles nos ha facite miraculos; il
ha essite un miraculo que io vos haberea incontrate vos (mi dubita in
vos...vos); io esseva promovite pro miraculo; io me rege pro miraculo; il
es un miraculo que il se ha recordate de nos; io dice miraculos de Kjell!
Miraculo del latino miraculum.
Io te exhorta a corriger me.
Grados de hodie +23 +31.
Gratias e bon nocte etiam a tote le amicos del lista!

mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.informaticagi.it

Le 20 de augusto del 1998.