From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 17 Jun 2002 07:15:17 +0200
Car Jacques,
tu poterea examinar le question mesmo de iste mi puncto de vista: iile qui
se pone le problema es solmente Jacques!
De consequentia, tu utilisa liberemente interlingua e scribe in iste lista.
Si tu habera alcuno qui exprimera criticas, tu debera facer le melior
selection: non considerar le criticas e continuar a scriber illo que a te
place de plus.
Ciao,

Mario

Invia e ricevi la posta di Hotmail sul tuo cellulare: http://mobile.msn.com