From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 16 Jul 2013 11:45:36 +0200
Car amicos,

Le uso que Stan faceva de A PARTIR DE es totalmente erronee.

On pote dicer A PARTIR DE ORA o A PARTIR DE AQUI, ma non in le senso de A
PARTE DE o SEGREGATE DE in le qual ille lo usava.

Ma quando Stan recipe un opinion super su uso de alicun parola o particula,
ille se senti attaccate in un maniera pathologic.

Ille usa multo mal le preposition A ante infinitivo, mesmo quando le
infinitivo es subjecto de un proposition o phrase. Exemplo:

Il es importante a saper isto.

In vice de:

Il es importante saper isto
= Saper isto es importante.

Stan non cognosce le fundamentos basic de nostre grammatica.

Amicalmente

Josu Lavin