From:
Date:
Thu, 23 May 2002 09:21:36 +0200
Jacques Dehée wrote:

> Quando un scientista non sape explicar un mysterio, ille cerca un theoria
> le plus paupere possibile in imagination, le plus sparniante possibile in
> novellitate ; velocemente ille accepta iste paupere theoria que nos credera
> tosto scientia absolute e final.

Le scientista face como nos alteres, solo in un maniera sperabilemente plus de
bon ordine! Ille suppone le plus grande probabilitete.

Per consequente le subjecto (thema) de tu message es inaccurate. Isto non es
enigmas pro me.

Del resto, secundo le novissime trovatas del scientia del qual nostre radio
national reportava, le primitive mamales era contemporanee al dinosauros! Lo
que on - a mi cognoscentia - antea non credeva, ben que como juvene ego legeva
un libro pro infantes con multe licentia poetica in le qual le prime mamales
era contemporanee al moribunde megasauros.

>   Pro explicar le extinction del dinosauros e le emergentia del species
> superior consequente, le scientistas ha cercate un causa responsabile
> conventional, ideal, e illes ha decretate, sin proba, que le causa era un
> meteorite gigante.
>
>   Iste meteorite gigante non haberea introducite le chaos expectabile, ma
> su contrario : Leonardo, Mozart, Einstein e toto lo que, super nostre
> planeta, transcende nos !  Miraculo !

Qui dice isto?

>   Kjell, io non es de accordo e io ha plure rationes pro creder a un
> intervention circa 65 milliones annos passato, con doble modification del
> orbita del Luna correspondante a duo scopos differentes complementari.

Que vole tu dicer per "intervention"? Un tal de un altere specie, un
intervention extraterrestrial?

>   Extra, il ha iste message numeric (postume?) permanente signalate per sus
> autores per uso del prime proprietate mathematic remarcabile : equalitate.

Tu ha anque le theoria del "panspermia" lanceate per le svedese physico
Arrhenius. Secundo ille il ha vita in le cosmo que se disperge de planeta a
planeta in le forma de sperma cosmic, semines cosmic que migra de un planeta
al altere...

Del resto tote iste mystica mathemacit e non-deciphrabile messages, limita a
religiositate e obscurantismo al qual ego me solo dedica in mi vena hobbyista,
si un tal expression es comprensibile.

Kjell R