From:
Date:
Sat, 18 Nov 2000 07:31:30 +0100
Mario Malaguti wrote:

> Que face nos con le emails. Exactemente le contrari de iste technica.
> Ma il es anque ver que cata uno de nos repete sempre su themas. Isto
> pertine al homine.

> Como tu lo face difficile! Il es ver que tu, io, alteres, nos es portate a
> scriber multo. Nos es un poco graphomanos. E con isto? Scribe Kjell, que io
> te lege sempre con tante placer!

Le linguistas ci ha jam studiate le posta electronic e constata que nos lo
scribe con minus de formalitate que un epistola normal. On dice que le _meil_*
se approxima al lingua parlate.

* Le svedeses sovente usa pro _posta electronic_ le anglese  e-mail ma viste que
le sol _mail_ in svedese es illo electronic on lo scribe "mejl" viste que altero
illo ha un multo estranie aspecto, proque in un texto plen svedese le cerbero va
leger "mail". De isto nos derive un verbo "meilar"; "Tu pote meilar me quando tu
ha le information". "Meila me deman, si il te place!/Per favor"

Primo que ego lo audiva ego pensava que il es multo vulgar, ma ego ha
accostumate e pote quasi acceptar lo. In principio le lingua es deveniente plus
e plus laxe, debile, amoebic ;-)

Cellus