Date:
Thu, 29 May 2003 08:51:45 +0200
Jan Armann wrote:

> [...]
Janne vole decer que le dictionarios de interlingua non contine le
formas simplificate?
i.e. il non habe:

philosphy =  philosopho / filosofo
school =   schola /  scola
psychology = psychologia / psicologia

que pena!!

Non importa, in fundo le forme simplificate es multo intuitiva,
nos habe besonio del dictionario pro aprender le ortografia classica
sed non pro le formas simplificatas, perque nos le habe in nostre lingua
materna.
Si a vos non displace io usara le formas simplificate perque io non vole
"impazzire" con cosas arcaicas, sin ofensa pro nessuno. ;-)