From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 10 Nov 2000 09:20:34 +0100
Jay Bowks wrote:

> 2000 Campania Electoral del Statos Unite 2000
>
> Le Campanias Electoral costava multe dollares. Pro le Election Presidential
> le costo es estimate a $405 milliones per le Republicanos e Democratas.

Si le population del Statos Unite es 280 milliones, isto significa que pro
cata cive on ha date in simul USD 1,45 lo que es un rationabile precio. Si
cata persona in le terra me invia 10 öres svedese, ego potera comprar un
grande casa o un bon auto con chauffeur (conducero). Hmmm.

Le democratia debe naturalmente costar. Le problema es forsan que nos es
facite pensar plus de como le candidatos ha facite lor cravattos que qual
ideas illes ha.

Cellus, le animal politic