From:
Date:
Sat, 18 Mar 2000 10:49:00 +0100
STAN MULAIK wrote:

> Mario,
>   Vos diceva:

> Vos dice que in Italia, si io visita un italiano a su casa, le
> italiano debe telephonar le policia pro informar que io visita
> a su casa?
>
> Es isto un stato policial?

Le interessante facto es que il habeva tal regulas in multe paises europee.
Ego non es certe, sed il me sembla que il habeva simile regulas etiam in
Svedia ante multe annos. In Polonia, durante le democratia popular (le
communismo si tu vole) on certo debeva lo facer. "Le persona qui da logia a un
estraniero debe, in le curso de 24 horas, informar de isto al registratura
municipal. (Secundo le papiros que ego recipeva del consulato general de
Polonia in Stockholm le lege era del anno 1926!)

In le ultime annos quando le numero de visitatores era plus alte, multe
humanos non exactemente se teneva a ille regulas. Quando on signava le
registro in un hotel, iste information era transformate al autoritates.

Il es assi in multe paises. Le majoritate de humanos non incontra iste
problema (?) viste que illos vive in hotels. Forsan cives del Statos Unite es
liberate del deber in le mesme maniera que illes non besoniava un visa pro
visitar Svedia, durante que non-reciprocamente svedeses debeva haber un visa
visitante le Statos Unite de A.

In general le cosa de visa o non visa non sempre es tanto importante. In un
periodo Polonia aboliva le visas pro svedeses, sed on, nonobstante, compleva
le mesme typo de formulario que durante le era del visas. Lo que era
"Questionario pro visa" era tunc appellate "Evidentia pro passar le frontiera"
(!) con exactemente le mesme information que on debeva dar.

Le paises nordic ha habite un union de passaportos desde le 50's. Nos pote
viagiar sin passaporto inter nostre paises.

Visualmente