From:
Jacques Dehée <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 10 Jun 2002 07:00:44 -0500
*****

  Gratias Walter pro communicar con me e prolongar
  le discussion re :  « Le cosa plus incomprehensibile
  re le mundo es que illo es comprehensibile »

  Io crede que le mundo es comprehensibile ma progressivemente :
  le cammino es longe, multo longe !

  Jam un immense distantia verso iste comprehension es percurrite.

  Per exemplo, pro volar al Luna e poter ambular super illo,
  il necessitava comprehender un prodigiose parte de nostre mundo
  (that's one small step for man, one giant leap for mankind)!

  Multo resta a discoperir. Besonia approfundar le natura
  del matiera usque trovar su ligame con le spirito,
  ligame que obligatorimente existe,ligame que se manifesta
  anque in le homine ma nos escappa ancora.

  Iste ligame, io appella lo provisorimente « protoinformation »

  Amicalmente, Jacques.