Date:
Tue, 13 Apr 2004 07:53:18 +0200
Le question del divinitate de Jesus non pote esser attribuite a
Johannes, tote le Nove Testamento es plen de iste declarationes.
Nos debe comprender ante toto que le judeos habeva un particular
concepto del parentella.
Subinde nos vide in le scripuras que un homine dice que un altere es su
fratre mais nos sape que ille es su cosino
o su nepote o su avuncolo.
Jesus se declarava le Filio de Deo e isto es le scopo del evangelio. Ora
le Filio de un homine devenira un homine e nil altere que un homine como
un leonetto devenira un leon o come un pullo devenira un gallo, assi le
Filio de Deo debeva devenir como su Patre, ergo Deo isto de facto esseva
le accusa del Phariseos a Jesus que ille blasphemava quando diceva de
esser le Filio de Deo e dunque ille se faceva a se ipse Deo.
Il debe esser clar que Jesus e Deo Patre non es le mesme persona mais
Jesus essente le Filio de Deo non haberea devenito un homine como Joseph
su patrastro mais como su ver Patre Deo. De facto Jesus diceva a su
discipulos que al vider ille esseva como vider le Patre, non que illes
esseva le mesme persona mais que illes esseva similar como mi filio es
similar a me.

Jo