From:
Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 15 Jun 2006 19:21:33 +0200
Car Jerzy,

io vos ha justo addite al mappa :)

si vos vole, vos pote in ultra inviar me un photo o un designo pro
vostre marcator.

Nota ben que io non ha addite vostre adresse private... mais se vos lo
vole, io pote facer lo.
Le facto es que pro le momento isto non es un adressario (como le
pasporta servo de esperanto), mais solmente un maniera pro saper le
ubication de nostre amicos :)

ancora gratias pro vostre disponibilitate.

salutationes amical
Giovanni

--
Pro disabonar te: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html