From:
Date:
Sat, 10 Aug 2002 21:19:20 +0200
Luca Ghitti wrote:

> (...) Forsan le calefaction global, le effecto
> remote
> del Niņo in le oceano pacific, o altere effectos climatic que on non
> cognosce!
>
> Luca Ghitti

Con le exception de alcun septimanas le passate parte del estate ha essite multo
agradabile ci in Uppsala. Ma io audiva del radio que le exhaustos del aviones
crea quasi nubes que diminue le radiation solar al die e diminue la radiation
del terra in le cosmos de calor al noctes, assi que le temperatura es plus alte
in le noctes e plus basse in le dies que expectate.

On habeva notate un altiamento del temperatura post le 11 de septembre le anno
passate, a causa del facto que le traffico de aviones era quasi zero super le
Statos Unite durante alcun dies.

Kjell R