From:
Paul Dann <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 21 Feb 2014 17:18:51 +0000
On 21 February 2014 13:03:12 GMT, Ruud Harmsen <[log in to unmask]> wrote:

>pt-PT: (Eu) estava a ler quando ...
>('Eu' non es sempre ommitite perque con 'ille' (ele) le forma es
>anque 'estava').

Tu ha ration, il sembla que le potugese europee forma le progressive con "estar a <infinitivo>". Ancora un vice utile pro me:

http://www.nativlang.com/romance-languages/grammar/verbs-helping.php

>Anque possibile e probabilemente plus usual:
>Lia un livro quando ...
>(imperfeito)

Hmm, cata vice que io vide Le parola "imperfeito" io crede que isto es le mesme que le "imparfait" francese, mais de facto illo es le preterito. Es tu absolutemente secur que le portugese non usara un construction progressive in iste caso? Potesser il ha alcun ressources in-linea que on pote trovar que resolvara isto?

Paul