INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
STAN MULAIK <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Wed, 23 Apr 1997 21:41:32 -0400
>From: [log in to unmask] (Domenec Sos)
>Newsgroups: soc.culture.catalan
>Subject: Restaurants on no fotre mai els peus: Avui....
>Date: Sun, 13 Apr 1997 03:20:48 GMT

Restaurants on no fotre mai els peus: Avui EL CANGREJO LOCO.

Si gent, hi havia un temps en que hom podia anar a la Vila Olimpica i
abans de fotre's a ballar i intentar cardar (o no?) en un garito del
Port Olimpic, podia sopar dignament al Cranc Boig.

Hi havia un excelent menu de tast de 12 platillos que et deixava tip
l'estomac i curull de sensacions el paladar. El servei era eficient,
experimentat i amb molta mili i es sopava optimament.
Avui en dia el servei son uns pipiolos acabats de sortir de l'escola
d'hostaleria, amb mes bona voluntat que ofici, el menu de 12 plats no
hi es, tan sols queda un absolutamente de batalla i la mariscada es un
munt de gel amb unes gambes a sobre.

A mes, per 4500 que ha pujat la broma  (2000 mes que el preu del
menu), es pot anar a Los Caracoles i fotres's com Deu amb una sopeta
de peix (apoteosica) i una graellada de peix, fresc, bo i ben cuinat
amb ofici i sense ganes d'enganyar al client amb collonades de
juxtaposicions de sabors txorr4es i fora de lloc (mort a la nouvelle
cuisine, dinamitem el Raco de Can Fabes). A mes, l'espera dels plats
per aquest preu es pot acompanyar d'uns calamarons a repartir entre
dos, petits, tendres, cruixents.

I recony! Si et puleixes vora de 5 bitllets per cap procedeix a
convidar ni que sigui a uns txupitos, pero ni aixo. RATES!

Sentint-ho molt pels grans moments passats ja fa temps, he procedit a
borrar el numero d'aquest local del meu movil i a partir d'ara si he
de sopar al Port Olimpic pertoca anar a La Dorada. Un servei eficient
i un menu digne.

Per ultim, tot aquest rollo el fotria si no m'hagues tallat tant,
hagues parlat amb aquella morena del Luna Mora (atencio, copaso 1200)
i ara a les 5:00 am en lloc de postejar estaria fent quelcom de mes
interes?

Bon rollo, malgrait tout,

DSV
mailto:[log in to unmask]
http://www.els.url.es/~ee02916/index.html

"En que meditas amigo? En tus antepasados? Polvo en el polvo.
En su gloria? Dejame sonreir. Toma este cantaro
y bebamos escuchando sin temor el gran silencio del Cosmos"
____________________________ Omar Khayyam. Rubaiyat LXXXIII
--
Stanley A. Mulaik
School of Psychology, Georgia Institute of Technology, Atlanta, GA 30332