From:
Date:
Mon, 10 Jul 2000 07:53:25 +0200
Mario Malaguti wrote:

> Io face le percurso contrario a illo de Vacca re le linguas. Io trova que
> interlingua me aperi le portas al linguas.
> E isto es un facto exceptional pro me con mi latino, francese e anglese
> apprendite sempre de mal voluntate quando era le momento de facer lo. Ma io
> era juvene.
> Ora io es vetule e, in relation al linguas, pro me, nihil cambia. Ma ora
> isto es perque io es vetule!
> In conclusion, le linguas non debe esser mi forte. Isto debe esser
> evidente.

Ante alcun menses ego diceva a un amico que il me pare que ego melio comprende
cosas de grammatica nunc, quando ego ha 62 annos quam in mi juventute, del
altere latere le capabilitate recordar varie cosas es differente. Le puncto de
"ruptura" debe esser attingite quando on comprende toto ma memora nihil!

Quanto a Giuseppe Peano il me sembla que ille era multo ben cognoscite et le
interlingua de ille era surprendentemente vastemente cognoscite.

Nostre interlingua ha anque pro me aperite le oculos al vocabulario
international in un grado plus grande que post le studios del altere linguas
del qual ego ha alcun idea.