From:
Frank Pfaff <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 19 Apr 1997 08:56:39 -0400
[per Allan]
Ma pro qual fin on haberea besonio del
"pager"  quando un  telephono cellular
moderne pote facer toto que un "pager"
e multo, multo plus?

[per me]
Usar telephonos mobile costa multo plus pecunia, io pensa.  Mi filia ha un
telephono mobile e un "annunciator".  Illa non vole dar le numero de su
telephono mobile al altere personas, proque illa debe pagar pro cata
minuta.  Illa da le numero de su "annunciator", le que non costa multo.
Quando personas necessita venir in contacto con illa, illes face signalar
su annunciator.  Tunc, illa ipse usa le telephono mobile o altere telephono
disponibile pro venir in contacto.

-- frank