From:
Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 25 Oct 2004 11:59:44 +0200
From: "Kjell Rehnström" <[log in to unmask]>

> E il non es proque tu per hasardo ha un cassa de posta plen?

Io recipeva un message ab Hotmail dicente que mi cassa de posta se
approchava al limite de immagazinage, ma io non crede que illo esseva
totalmente plenate. Ma plura altere listas postal, al quales io subscribe,
ha cessate enviar messages a me in le ultime septimanas, proque messages
inviate a me ha saltate. Ma ora le problemas sembla esser resolvite.

Lars

(Per favor, corrige mi Interlingua - io vole ben meliorar me.)