From:
Ingvar Stenström <[log in to unmask]>
Reply To:
Ingvar Stenström <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 6 Jun 2004 23:56:56 +0200
Car amicos,
Regrettabilemente un campania pan-europee e ancora minus uno pan-mundial non
ha essite possibile.  A nostre movimento manca moneta e satis de personas
pro interprender tal campanias.

Ál nivello national le campania le plus recente es un circular invitante al
"Cursos intensive"
e al "Incontro nordic de Interlingua" le 28 de julio usque al 1 de augusto
2004.  Erik Enfors, le redactor de "Actualistates de Ia. Interlingua i
Norden" e io, le secretario de Societate Svedes pro Interlingua, lo ha
distribuite al Institutos del linguas moderne e classic e del linguistica
general al cinque universitstes le plus grande de Svedia e al professores de
linguas moderne e classic de circa 70 gymnasios in le regiones vicin al
provincia ubi se tene le Cursos e le Incontro,
50 personas (le maximo allogiabile in le schola-internato) ha annunciate lor
participation,
ma - guai! - necuno, il sembla, del professores qui recipeva le information
e invitation mentionate...
Un grande parte del participantes adhereva - in le ultime momento - post un
intervention mie
in le Radio National Svedese de septe minutas.
Vos pote ascoltar lo per RealPlayer o Windows Media Player al sito
http://www.onni.info/RIN/
....e vos essera convincite que Interlingua es melior como lingua
international que le svedese.... ;-)
Cordialmente,
Ingvar