From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 6 Dec 2008 00:43:44 +0100
Car amico Stan,

Io ha date, donate, recipite e recepte tote ille, celle e aquelle
information que io besoniava e necessitava.

Io ha potite leger lo claro e netto con mi berillos e anque con mi lunettas,
oculares, anteoculos, e postoculos cerebral.

Ubi? Hic, ci e aqui in iste lista.

Nos sape e nos jam ha cognosce¡ite e cognite tote illo, aquello e cello que
tu ha dicite e dicte.

Como tu ben dice a nos e tu ben nos dice, io non es un gentilhomine; proque,
perque e quia io es un urso aliquanto gentil.

Tu non pensa pot'esser, forsan e probabilemente que io es e io so un
masochista, o mesmo o incluse e includite un machoista battaliator, nonne?

Io va facer, vol facer e facera lo que mi amico Lars o Laurentio ha petite:
Non parlar hic re questiones technic.

Io ha a facer e io ha de facer ora e nunc lo que io e ego considera, viste e
vidite que io jam ha attingite e obtenite tote e omne le information
neccessari e necesse.

Io sape perfectissimo e perfectissime qual es le travalio e labor que io
debe facer e realisar.

A qual scopo, fin e objectivo crede tu que io ha inviate le longe lista de
participios irregular, etc. que io ha inviate a iste lista plen de sufferite
lectores e alicun lectrice a qui io pete e sollicita pardono e indulgentia?

Io va dedicar me a inseniar interlingua a illes qui non lo sape. Isto es
justemente le objectivo contrari al tue, le qual es reinseniar interlingua
sta(li)nista a aquelles qui jam lo sape.

Vade retro S(a)tan(a)!

E vole ben non falsificar altere documentos!

Io va usar, quando io vole, le parolettas AQUI, AQUELLE, MAIS, e alicun
altere genialitate, etc.

Io va dicer que DICTION veni del participio perfecte irregular DICTE, etc.

Ma io nunquam va mentionar tu nomine, perque tu non es le persona qui ha
discoperte aquesto.

Tu es simplemente un Repetitor.

Nos ha jam in interlingua un Repetitor (Stan Mulaik) e un Corrector (Petro
Ferrero).

Adeo a ambe duo! Va al culo!

Io jam non assecura ulle responsa per mi parte(s) in iste lista.

Amicalmente

Josu Lavin
· Presidente del Academia pro Interlingua
CHAT MULTILINGUE IN:  http://interlingua.wikispaces.com/Chats