From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 24 Mar 2001 08:09:21 -0500
> Salute!
> Io de nove es in nostre lista!

Salute Alexander!

> A mi regretar, io ha le problemas computera, e illo essera reparate post
le
> prime de April.

Tu es multo benvenite al lista e io spera
que tu problemas computatorial es solvite
tosto.

> Sed nunc io es in lista e ha questiones a vos.
> 1. Io sape, que nunc interlinguistas usa "mais" por "ma", sed que es le
> pronuncation de "mais"?

in interlingua de IALA on pronuncia "mais"
como "MA-is", ma como in "matre" e "is"
como in "isto". Le "ma" es plus breve e
il ha multe interlinguanos que lo usa.

> 2. Esque io poterea leger europa.* gruppos como "news"?

Illo es parte del gruppos de novas. Tu necessitara
confirmar con tu providitor de servicios del internet
pro saper si illes lo face o facera disponibile al
membros.

> Vostre sempre,
> Alexander.

Sia benvenite amicalmente sempre,