From:
Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 19 Sep 2004 05:58:38 +0200
Gratias pro tu responsa, Wayne.

Ma posante le question in un plan plus profunde, pote tu explicar me proque
il ha iste differentia inter le reply-to-campos de differente personas?
Esque il es causate per le software que on usa, o decidite per le ISP (que
se nomina un ISP in Interlingua?)?

Forsan un question multo theoric, ma nunc io es curiouse. :-)

Lars
[Signatura: Per favor, corrige mi Interlingua - io vole ben meliorar me.]