From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 18 Jun 2004 18:34:12 +0200
2004-06-18 kl. 11.14 skrev Jan Armann:

> Car Kjell,
>
> Qual scopo de un tal association? Un nove foro pro garrulationes? Qui
> vole
> administrar lo?

Il es un option. Pro le momento il certo non habera personas qui vole
administrar lo, ma si on pote cambiar le existente vias de
collaboration in un tal union ego me demanda, si il non haberea un poco
de moneta que on poterea haber del EU pro collaboration regional, o que
sape ego.

In principio ego es contra le systema que le stato paga le occupation
de "movimentos non-governamental", "non-profit", ma viste que es como
es il poterea esser un possibilitate.

Si il non ha personas qui vole administrar lo. Ben, nos pote facer in
altere manieras. Isto es solo un idea. Si nulle lo vole e nulle lo pote
operar, in ordine.

Kjell R