From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 3 Jul 2002 08:48:01 +0200
Eric Gibert wrote:

>  --- Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]> a écrit : >
> Car amicos!

> Il non ha un projecto plus politic? Le studio del
> linguas es amusante ma, in fine, un lingua es vivante
> sol si illo es utilisate.
>
> Per exemplo, il non ha un gruppo que discute del
> promotion del Interlingua pro Europa?

A mi aviso personal il non ha que discuter, il basta usar interlingua
si multo que possibile. Humanos non vole esser convincite que un cosa
es bon, illes vole ipse comprender que illo es bon.

Face le experimento. Prende un cosa, non importa qual in le mondo,
dice postea a te ipse: Ego es multo grate a Kjell que ille ha
convincite me del correctitude de iste cosa. Eh voi-la, (orth) tu
videra que sto non del toto functiona. Nunc dice a te: "Ego ipse ha
discoperite que ille cosa es multo bon." E ecce, toto es multo
melior!

Nos ha un dicto in Svedia: "Le prestre dice, "non face como ego face
ma como ego insenia", ben sciente que il es le exemplo que insenia,
non le parolas.

Kjell R