From:
Luca Ghitti <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 5 Jul 2003 08:53:05 +0200

> Isto es interessante. Mi pensata era, como es il possibile que humanos
> del toto pote votar pro un tal persona. Forsan il es assi que multes
> admira su maniera de funger.
>
> Mi impression era que le viro non es totalmente san mentalmente, ma
> obviemtne ille es capabile a facer moneta e isto debe signficar que ille
> ha un capabilitate de attraher alteres, ibviemente.
>
> Kjell R

Le meschin acto de nostre prime ministro italian ha essite multo criticate
in tote Italia. Ille non es securmente un habile politico ni un grande
diplomatico. Ille non tolera unquam le criticas del alteres. Si ille trova
un persona qui non ha su mesme ideas, ille dice semper: "communista"
communista!". Ille es supportate per le capitalistas e le parve
interprenditores, ma le obreros, le pauperes ha multe timor re su politica
economic e social; io audi cata die multe personas qui va criticar le!
In Europa il ha un major inquietude re su grande poter economic e de
mass-media que in Italia. Ille es un del plus ric homines italian, ille ha
le controlo de multe canales televisive e jornales. Si vos pote vider su
programmas televisive o leger su pressa, vos pote comprender in qual
situation es hodie le democratia in Italia.
In le ultime election administrative su partito politc "Fortia Italia" e su
alliatos "Alliantia National" de dextre e "Liga Nord" partito xenophobe, ha
habite un diminution de consenso.
Berlusconi es un habile orator, un astute interprenditor, ille non governa
ni administra un nation, ille ordina simplemente, qua un chef in su firma.
Un importante scriptor italian ha ben dicite: si ille haberea le sino, ille
haberea potite facer le "conductrice televisive!".

Luca Ghitti