From:
Date:
Wed, 25 Dec 2002 15:18:36 +0100
Martijn Dekker wrote:

> (...)
> Al minus iste reactiones  se ha relegate al collateralista/coollist,
> al qual illos pertine. In plus, iste lista ha un function de exemplo
> pro novicios e pro isto il es importante que le non-novicios monstra
> un usage correcte.

Isto era naturalmente toto correcte. Le cuul es pro le discussion
grammatical.

> (...)
>
> Le immigration  es  un  thema  de  discussion  inflammatori  como le
> religion, specialmente in iste dies  quando  le  extremitate dextere
> face grande progressos quasi ubique in Europa. Possibilemente il non
> ha personas qui vole riscar un combatto verbal.

Io habeva le sperantia que alcuno in le paises mediterranee del Union o
ben extra lo, essente membros del lista haberea alcun ideas in re le
svedeses vivente in iste paises a causa del sol. On pote dicer que ante
toto Espania ma in un minor grado Francia sud e Italia comencia
functionar como le stato Florida pro le scandinavos.

Quando le sol se leva a 08.47 e se pone a 14.46 il es un facto que io
poterea sentir nostalgia al sud con plus longe dies e plus agradabile
temperaturas. Del altere latere, intra le domo on ha c:a 20 grados e toto
es agradabile. E facer un promenata in le temperatura de ? 10 grados o
plus _es_ agradabile.

> E un altere possilitate es que il non ha  personas  qui  ha  multo a
> dicer super le thema de immigration, como io.  Mi Marie ha immigrate
> ex Svedia a ci in Nederlandia[*] ma illa non ha  jammais experiment-
> ate alicun problema  relative a su  stato de immigrante.   Al altere
> latere,  isto pote esser debite al facto que illa es del occidente e
> ha le correcte color de pelle (attention, sarcasmo).

Mi proprie touristic impressiones de Nederlandia es que on es multo
tolerante e amicabile a touristas. On se senti a casa ibi. Al minus un
altere immigrante io cognosce in Nederlandia, mi filia, qui tosto habera
vivite in Nederlandia 10 annos.

Kjell R