From:
Ruud Harmsen <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 22 Jul 2014 10:57:11 +0200
10:29 22-7-2014, Piet Cleij:
>Le parola `parve` se trova  con un senso neutral in multe
>parolas botanic. Per exemplo in parvibacate,
>parvibracteate, parvicaule, parvicellular, parvilabie, parvipetale.
>Vide mi Dictionario Interlingua Nederlandese.

Ah, si:
==
parvibracteate /adj/ : BOTANICA met kleine schutbladen
parvicaule /adj/ : BOTANICA kortstelig, kortstengelig
parvicellular /adj/ : BIOLOGIA kleincellig
parvificar /v/ : verkleinen
parviflor /adj/ : BOTANICA met kleine bloemen, kleinbloemig
parviflor, vaccaria -- : hazenbek
parvifolie /adj/ : BOTANICA kleinbladig
parviglume /adj/ : BOTANICA met kleine kafjes
parvilabie /adj/ : BOTANICA kleinlippig
parvipetale /adj/ : BOTANICA met kleine kroonbladen
parvisepale /adj/ : BOTANICA met kleine kelkbladen
parvispiculate /adj/ : BOTANICA met kleine aartjes
parvistipulate /adj/ : BOTANICA met kleine steunbladen
==