From:
Date:
Fri, 7 Sep 2001 15:06:42 +0200
>From: Dumitrescu Cristian <[log in to unmask]>
>Date: Fri, 7 Sep 2001 02:24:43 -0700
>
>Car Mario,
>   Vos ha ration. Ego usava troppo vos nomine.

Le facto que tu usava mi nomine non es, ni sera jammais, un problema pro me.
In mi message de responsa io voleva burlar me de iste uso de Mario; nihil
altere, assi tu usa iste nomine quanto tu vole.

>Sed le
>periodo de "silentio stampa" esseva determinate ex un
>reaction que io lo habeva legendo un de vos articulo
>que io lo sentito como un colpo meritate - le veritate
>es que io non face hic nihil altere que parlar; necun
>creation, solmente criticar (depost tanto tempore del
>indecisiones).

Le criticar es un mi exercitio quotidian. Illo me veni spontanee e totevia
isto non es un del melior qualitate de un persona.
Ma que vole tu facer? Io es facite in iste maniera!
Le comportamento importante serea illo que cata uno manifesta le judicio que
ha interiormente e que le destinatario non facerea del judicio un caso plus
grande del facto de esser un simplice e libere judicio. Forsan iste
exercitio presuppone un discrete dose de intelligentia in tote le personas.

>   Normalmente era bon de regratiar a vos in particular
>et de presentar a totes alcun resultatos de un qualque
>labor utile.
>   Reguardo le exemplo, initialmente io usava le nomine
>de "Maria", como in le exemplo "Maria e belle", mais
>un association mental de similaritate de nomine ha
>producte le cambiamento, quando io traduceva le
>articulo (o probabilemente un manco de phantasia ha
>mantenite un proxime nomine). Isto es un error
>nonintentional.

Oh! Sape tu que Mario non es le masculin de Maria?
Le duo nomines ha origine totalmente diverse. Le mie es etrusc e postea
latin.

>   Ego no sabe qui e Pierino et que cosa de humor face.
>

>Amicalmente,
>   Cristian

Io pensa que in omne societate il debe exister uno qui corresponde a
Pierino. Le nomine es le diminutive de Pietro, Peter.
Quando on ha le necessitate de representar un situation que es particular e
totevia non normal, ben! in iste caso le personage masculin si ille es
juvene se nominara Pierino.

Ciao,

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp